دبیر ستاد حقوق بشر گفت: ترور خبرنگاران، شیوه جدید رژیم آپارتاید برای قطع روند اطلاع‌رسانی در مورد جنایاتشان است تا جهانیان، جنایات وحشیانه‌شان را نبیند.

دبیر ستاد حقوق بشر: دلیل کشتار خبرنگاران توسط صهیونیست ها

به گزارش همشهری آنلاین، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر نوشت: ترور هدفمند خبرنگاران، شیوه جدید رژیم آپارتاید برای قطع روند اطلاع رسانی در مورد جنایاتشان است! صهیونیست‌ها می‌خواهند چشم جهانیان، جنایات وحشیانه‌شان را نبیند! اما مردم جهان هم این نسل زدایی را می بینند و هم نابینا و ناشنوا شدن منزجرکننده مدعیان حقوق بشر را!

دبیر ستاد حقوق بشر: دلیل کشتار خبرنگاران توسط صهیونیست ها دیده نشدن جنایات وحشیانه‌شان است

کد خبر 809897

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲/ در این مدت 47 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    آمریکا جنایتکار به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد. اسرائیل جنایتکار به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد.